Mert mindenhol jó

Ömlesztett gondolatok magamból, magamnak. Persze bárki olvashatja, üdv :)

Friss topikok

  • AZRIEL: üdv a fedélzeten Hiwthi folytatása (2008.08.27. 23:24)

Linkblog

Archívum

HTML

Esti intermezzo

2008.08.30. 01:29 | hiwthi | Szólj hozzá!

Később (jóval később) értem haza, mint gondoltam, és rácsatlakozva az internetre látom, hogy valakinek, aki fontos nekem, nincs valami jó kedve, és (valószinűleg) elment aludni. Én meg lekéstem az estét. Meg őt. Nem vagyok most valami húde boldog.

A bejegyzés trackback címe:

https://hiwthi.blog.hu/api/trackback/id/tr35640423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása